Shëndetësi
Çokollata, gjalpi, pijet e gazuara paraqesin rrezik për shëndetin në moshë të mesme

Nuk është sekret që sasia e madhe e sheqerit dhe yndyrës është e dëmshme, por cilat kombinime ushqimore ju rrezikojnë më shumë për sëmundje të zemrës dhe vdekje në moshë të mesme?
Përgjigja, nga një studim i ri i Universitetit të Oksfordit, ka të ngjarë të zhgënjejë shumë njerëz.
Studiuesit zbuluan se dietat e rënda në çokollatë dhe pasta, gjalpë, sheqer, pije të gazuara dhe lëngje frutash – dhe me pak fruta të freskëta dhe perime – janë më të këqijat.
Gjithashtu të rrezikshëm, megjithëse më pak, janë dietat me shumë pije me sheqer, çokollatë dhe karamele, sheqer dhe konserva – edhe kur ato dieta ishin më të ulëta në ushqime si gjalpë dhe djathë, të cilat përmbajnë shumë yndyrë.
“Ka shumë hulumtime dhe prova mbi lëndët ushqyese – problemi me këtë është që njerëzit nuk hanë lëndë ushqyese, ne hamë ushqim, kombinime të ushqimit”, tha autorja e lartë i studimit Carmen Piernas.
“Pra, duke u thënë njerëzve që ata kanë nevojë për të zvogëluar marrjen e sheqerit është shumë konfuze dhe mund të mos jetë mesazhi i duhur”, tha Piernas, një lektore hulumtimi në shkencat e shëndetit të kujdesit parësor, transmeton Klan Kosova.
The post Çokollata, gjalpi, pijet e gazuara paraqesin rrezik për shëndetin në moshë të mesme appeared first on Klan Kosova.





















